Вештачката интелигенција во потрага по вонземски живот

Среда, 12 Септември 2018

Вештачката интелигенција драматично ги зголеми шансите да најде сигнал за вонземски живот

Кога станува збор за слушање на сигнали од вселената, комбинација на технологијата и човечката перцепција и толкување на резултатите во потрага по вонземни знаци на живот, најблаго кажано се ограничени. Ако се додаде вештачка интелигенција во таа равенка резултатите се чини, значително се подобруваат.

Истражувачите на проектот „Breakthrough Listen“, која е дел од SETI (Search For Extraterrestrial Intelligence), користеле вештачка интелигенција за проучување на сигналите досега собрани од галаксии низ универзумот и откриле недостаток во своите дотогашни проучувања на податоците, што значи многу изгубеното време во потрага по вонземски живот.

Тимот предводен од Гери Џанг, докторант на Универзитетот во Беркли, а студирал на феноменот познат како "брзи радио зраци" (Fast Radio Bursts, FBR). Станува збор за сигнали од галаксијата кои се одддалечени милијарди светлосни години од Земјата.

FRB сигнали траат само неколку милисекунди и исклучително тешко е да се откријат на огромна оддалеченост и големината на просторот што се наслушува.

Истражувањате на тимот на Гери Џанг се базирани на некој непознат објект наречен повторувач, или FRB 121102, кој ги произведува споменатите „брзи радио зраци“ (FBR) и е единствениот познат извор на повеќе високо-брзински радио бранови снопови.

ФРБ од 121102 доаѓаат од далечните џуџести галаксии 3 милијарди светлосни години од Земјата, но природата на воспоставување на потекло останува мистерија. Постојат многу теории, вклучувајќи и еден што може да биде сигнал технологија развиена од страна на интелигентни вонземјани, објави тимот на Жанг во соопштението за јавноста.

Нивното истражување исто така беше објавено во стручно научно списание Astrophysical Journal, пишува РТ.

Тим го надгледувал објектот 121102 пет часа со користење на Green Bank телескоп, и во ова време собрал 400 терабајти податоци. По проучување на првите податоците забележале 21 FRB и сите се случиче во рок од еден час што укажува дека тој непознат објект има периоди на исклучително мирност и екстремни активности.

Но, со користење на невронски мрежи, тимот на BReakthroug Listen разви напредни алгоритми со способност за подробно анализирање на податоците, што навистина се исплатеше, бидејќи тие се пронајдени уште 72 дополнителни FRB-и.

- „Овие резултати укажуваат на тоа дека може да има многу повеќе сигнали кои сегашни алгоритми не успеваат да ги детектираат. Спроведувањето на овие техники за да барате докази за вонземски технологија и технотрагови е многу примамливо, заедно со проучување на феноменот на FRB“, рече шефот на SETI, Бил Дајмонт.

Теории за потеклото на FRB варираат од сигнали кои патуваат преку магнетизирана маглина, или покрај супер масивни црни дупки, па се' до мистериозната темна материја и вонземска технологија.

Овој проект е само почеток на користење на моќни методи за наоѓање на радио сигнали. Се надеваме дека нашиот успех ќе ги инспирира другите сериозни истражувања во имплементација на машинското учење во радио астрономијата, изјави Жанг.

Last modified on Среда, 12 Септември 2018 - 22:11

.

ПОСЛЕДНИ ВЕСТИ:

Јавното обвинителство отвори предмет против митрополитот Агатангел

Основното јавно обвинителство Велес отвори предмет по допрен глас по објавите

Повеќе

Трета акција за уништување на комарците во Гевгелија и ЈИ регион

По извршени две последователни лаврицидни прскања против комарци на места

Започна ревитализацијата на патот Богородица-Стојаково

Градежната оператива на „ЖИКОЛ“ ДООЕЛ Струмица од денеска е на терен со

Повеќе

Владата донесе забрана за одење на гробишта викендов на цела територија

Во петок е задушница, а во недела Духов ден. Во пресрет на овие народни

МВР против МВР на „Боемска“ – СВР и ЕБР ги чекаат снимките од камерите

Пазарната полиција не можеше да влезе во угостителскиот објект на улица

Во изолација 60 полицајци на служба во Гевгелија

Околу шеесетина полицајци кои ја чуваат јужната граница на Македонија поради

Шести ден протести во САД кои зафатија 25 држави

Смртта на George Floyd од рацете на полицијата во Минеаполис предизвика широки

Повеќе

Лишени од слобода седум гевгеличани и еден валандовчанец

МВР известува дека денеска се поднесени кривични пријави за седуммина

Пендаровски одлучи – Нова вонредна состојба до 14 јуни

Претседателот Пендаровски по денешниот состанок на Советот за безбедност во

Приведен 22 годишен богданчанец за кријумчарење мигранти

Превезувал нелегално 13 мигранти од Бангладеш со комби, но поради неприлагодена

Не пропуштајте ...

2014 Сите права задржани © ГевгелијаНет
Не е дозволено превземање на вестите без писмено одобрување.